Wednesday, January 17, 2007

conteng!


Well..this is my first entry..sengaja aku buat layout yang sempoi & bila ada masa nanti aku upgrade ler.. exceli, tujuan aku buat blog nie adalah unttuk melarikan diri daripada blog kesayangan aku lagi satu tue..apa erk? biarlah rahsia..Dulunya..aku selalu menghabiskan masa kat dalam blog tue..tapi sekarang, aku akan tinggalkannya kesepian..sedih jugak..tapi nak buat macammana kan..disebabkan hasad dengki orang lain membuatkan aku lari menyorok disini..

menyorok dari sorotan mata sang pendengki yang amat sangat..tak kuasa aku nak layan pompuan gila tue lagi..Biarlah aku bertapak disini moga aku dapat tinggalkan kesan sejarah untuk cucu cicit aku nanti..dan disini akan bermula satu ceritera seperti disebalik malam..hehehe..gempak jer tue..kerana hidupku yang berwarna-warni maka akan kulukiskan setiap kenangan disini..moga kenangan akan tetap abadi disini selamanya..amin..

No comments: