Monday, January 22, 2007

Diet!


....Yahooooo!!! esok aku akan pegi interbiu..moga-moga apa yang aku hajatkan akan tercapai...exceli aku dah muak dah keje kat sini..bosan dengan enviroment kat sini dan bosan jugak dengan boss aku yang kerek tue..dah ler kerek, kerak nasik pulak tueh!arggh..aku takmoh ler citer pasai keje lagi..aku nak citer pasal plan diet aku..huhuhu..ada perubahan laa sikit.. aku tak start jogging lagi tapi aku dah start kontrol makan nasik..kengkawan aku nampak pelik jer bila aku cakap aku tengah diet..diaorang tanya aku nak kurus camana lagi?? aku cuma senyum! entahler...aku pun tak tau ler apasal pompuan suka sangat nak nampak kurus? even dah kurus nak kurus lagi? pada akulah kan..perempuan memang lorat untuk kurus untuk nampak sentiasa muda dan cantik..bila dah kurus barulah confident nak borak dengan orang... untuk aku, aku diet supaya masa hari persandingan aku nanti baju yang aku pakai nampak cantik! :)
Terpulanglah kat mana-mana perempuan nak kurus camana pun asalkan tak memudaratkan kesihatan...


makan hari nie??
pagi* roti bakar + milo
tengahari* makan apel + air suam
malam* bubur seafood + air suam

No comments: